Sebestředný šéf, vyděšená stážistka, indický ajťák a další stereotypy zasazené do novinářského prostředí. Je ve zpravodajství důležitější sledovanost nebo obsah? A jak může jeden výbuch hlavní tváře pořadu na veřejnosti stáhnout dolů celý tým, to vše ukazuje seriál Newsroom.
Hlavní postavou seriálu je Will McAvoy, moderátor zpráv, který se více zaměřil na to nikomu nešlápnout na kuří oko a držet si vysoký podíl na sledovanosti než na kvalitní zpravodajství, od kterého se diváci pro jeho náročnost odvrací. Proti němu stojí jeho nová produkční, která se rozhodne, že jejich pořad půjde proti tomuto trendu a přesvědčí Willa, že může vystoupit ze své pohodlnosti a vrátit se trochu ke svým mladistvým ideálům o žurnalistice a jejím poslání ve společnosti.
Síla seriálu spočívá ve skvělém hereckém obsazení a zpracování skutečných událostí, ale také ve způsobu, jakým ukazuje novinářské řemeslo a jeho zástupce. Zatímco většinou narážíme na jednotlivé zástupce této profese, Newsroom ukazuje celou redakci jako tým a dává náhled do náplně práce jednotlivých pracovníků. To se projeví hned v prvním díle, kde náhlá událost najednou probudí všechny z letargie a ukáže rozdělení činností, které je potřeba vykonat předtím, než jeden člověk vstoupí před kameru a ukáže výsledek.
Seriál Newsroom na ČSFD.